genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zaterdag 4 januari 2014

Superfoods in januari bij Proeven op Zondag!

Klaar voor de volgende tip in onze supergezonde januarimaand?

We vliegen erin en hopen dat we massa's energie zullen krijgen (ja nog méér energie) en een kilootjes wintervet mag altijd ook hé, dus doen!
Ik zeg het nu al, het is niet het lekkerste, maar tarwegras is super gezond. Als je 's ochtends een lepel tarwepoeder in een glas water doet, en je drinkt het op, dan heb je al fameus wat superfood, power en vitamientjes binnen (ook veel ijzer).
Doen zou ik zeggen (allé probeer het eens). Bijt op je tanden en wen aan de smaak, of voeg er een beetje honing aan toe. Ik doe het ook soms door mijn ontbijt (de kleur van rood fruit wordt dan wel een beetje raar ) of je er kan er drie kleine koffielepels in de loop van de dag van gebruiken in een klein glaasje water. Dus een ideaal tussendoortje :-)

Tarwegras kan je in de natuurwinkel kopen en kan je o.a. in zo een verpakking kopen.
Succes en laat mij eens iets weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten