genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

maandag 1 april 2013

Havermout, voedselzandloper op en top!

Is het nu echt de max om havermout te eten?

Ikzelf eet al 14 maand geen andere granen meer, alleen havermout. Gewicht is veranderd,18 kg minder en ik voel me superfit.
Wil je meer over deze levenswijze weten? Klik dan eens op levenswijze en zie of je het de moeite vindt. Laat mij ook eens iets weten!

Als je fan bent van de voedselzandloper, kies dan 1 van deze ontbijtjes:


Mijn ontbijtreceptjes met havermout, waar ik zo fier op ben:

Dus klik gerust op havermout, en misschien kan ik je wel overtuigen?







1 opmerking:

  1. Dag Carine, havermout bevalt mij ook erg goed, vooral in pap. Aan de andere kant propageert Kris Verburgh ook variatie. Ben je niet bang dat je voedingsstoffen mist als je je qua granen beperkt tot havermout?

    BeantwoordenVerwijderen